all got the same word.

Ingen som kommer från utlandet för att spela här i Volos är nöjda med livet här. Både från spelare som hela tiden är med i laget samt de som inte får spela. Ofta brukar de som inte får spela gnälla, men det är samma word från alla. Jag har ju turen att jag alltid är med i startelvan. Men hade de varit en grek som var lika bra som mig. 100 % att hon hade fått spela.. This is how they do!
Vilket jag tycker är väldigt konstigt. Varför köpa in massa spelare som dom behandlar illa ändå. Det är något som jag inte kan få ihop. Hur mycket jag är vrider och väder på det! Hur som helst fick jag berömm av presidenten igår vilket bra tjej jag är. Jag ville gapskratta, men höll det inom mig. Han förstår tydligen inte att jag bara spelar spelet så som jag måste. Det gäller att ligga steget före här. Annars kan det sluta illa. Väldigt illa. Inte direkt som när jag var och spelade på Cypern då var det FRID&FRÖJD i jämförelse med i Grekland.
Ibland ångrar jag att jag valde att ge upp mig liv för att åka hit och spela fotboll och se vad detta ledde till. Inte ett smack mer än jag har utvecklats enormt som person och det är det enda jag är stold över här. Jag bryr mig inte så mycket om fotbollen. Men konsitgt nog går det skitbra för mig. Fast det brukar vara så med mig. Ju mindre jag bryr mig, ju bättre går det! HAHA.
Spelarna försöker trycka ner mig gång på gång på alla möjliga sätt, på plan, utanför plan, kommentera mitt utseende, mina kläder. Uttnyttja att jag är HEEELT ENSAM mot alla andra. Its me against all of them. Men gång på gång rester jag mig upp och borstar av smutsen. JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV, för jag vet inte många som hade klarat av denna psykningen och mobbningen.
I de lugnaste hav simmar de fulaste fiskarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0