apapapa

Herregud.. Nu sitter jag på hotellet och ni skulle bara veta vilken hönsgård. Vaknade i morse läste ut min bok hämtade mat och sedan begav jag mig ut i lobbyn för att chilla framför datan. Skönt herrlaget som bor här är iväg och spelar bortamatch så de kommer inte hem förrän imorgon kväll. Skönt och lungt tänkte ja. Hade sett fram emot att sitta ett par timmar och snacka med familjen nu när alla är hemma (utan Micka men henne har ja redan snackat med 1,5 h idag). Men det dröjde så långt som att jag hann gå in på datan, öppna lite internet sidor. Sen öppnades huvusentren. Jag blev lite nyfiken för den brukar bara öppnas om det kommer speciella folk. Så jag väntade och anade att det skulle komma några kontormän eller liknanade som vanligt. Men nej efter en minut kom jo jag vet.. 51 skolungar som skall sova här. OMFG tänkte jag! Men de gick ut och jag blev nöjd igen. Men de kom tillbaka och nu dansar nästan 50 barn grekisk dans och musiken är verkligen på HÖGSTA MÖJLIGA VOLYM. Och jag som tänkte snacka med familjen, men får vänta tills det lugnar sig. Plus att jag har match imorgon. Undra om man kommer kunna sova?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0