resefeber

Nu sitter ja här och vet inte va ja skall göra. Mår illa och är hyper stressad. Jag antar att det har med hemresan att göra. Sjukt jobbigt iaf.. Idag har vi repo (off), eftersom det är för kallt ute. 1 plusgrad bara så det går inte att träna haha. Fett kallt eftersom man numera är van vid värme (H). Har ingen ork att göra ngt speciellt nu innan jag åker. Det är för kallt att gå ut typ. Och så har jag resefeber och är stressad och nervös. Har aldrig känt av detta innan. I vanliga fall gillar jag att resa och flyga. Men denna gången är annorlunda. I alle fallen..
Wish me good luck! Coz ill need it ;)



Kommentarer
Postat av: pernilla

2010-12-16 @ 15:23:31
Postat av: pernilla

kul att du kommer hit till oss igen



seee you

2010-12-16 @ 15:35:05
Postat av: pernilla

kul att du kommer hit till oss igen



seee you

2010-12-16 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0