sol vs jul

Vilket varmt o skönt väder vi har nu i Grekland. Idag var det 25 grader och strålande sol.. När jag vaknade i morse rullade jag upp rullgardinen för att iakkta vädret. YES! Det blev t-shirt och shorts idag. Var nog den enda med shorts i centrum idag. Men vafan 25 grader och långbrallor. DE HÅLLER INTE!! Nu börjar julpyntet sätta sprätt på stans alla gator och hus. Like märkligt med tanke på att det känns som att det är sommar. Det är varmare nu än det var o oktober och november typ. Fan va sjukt..
Idag tog jag en taxi in till centrum för att möta upp coach och gänget för fika. Satt och njöt som bara den av vädret. (Det är det enda jag njuter av här). Sedan var det dags för träning. Vi började med kvadden. Sedan körde vi smålagsspel. Jobbigt värre. Efter det skulle vi spela halvplan. Men det dröjde inte länge förrän coach avbröt och började skälla. Och jag som ett STORT FRÅGETECKEN? Resten av träningen som vi skulle spelat fick vi alltså springa. Eftersom några hade klagat på lagen vi blivit indelade i och vi spelade inte seriöst. Tråkigt att det alltid är några som skall förstöra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0