hot chokolate

Idag vaknade jag vid 12-tiden. Chillade och lyssnade på musik och drack min morgonfrappe (kalltkaffe). Efter det begick jag mig ut i kylan. BRRR.. I förrgår var det 25 grader, strålande sol och jag låg och stekte i det härliga sommarvädret. Över natten ändrades vädret två årstider från sommar till vinter. Idag lyckades det sjunka till ynka 2 plusgrader. Såg faktiskt några snöflingor idag också. Jag trodde inte ett smack på att det skulle kunna bli vinter och snö över en natt som det blev här. Svea mössan är på! Cyklade ner till centrum för att hämta mig en maträtt. Idag valde jag att käka en blandning av carbonara och lasange. Det smakar som carbonara men konsistensen och utseendet är som lasange. Smarrigt iaf :) Hemvägen med biken var en pina med uppförsbacke och en motvind som heter duga! Sedan satte jag mig och snackade med mina syskon på skypen, det var sköööj att höra om gårdagen. Fyfan vilka kreativa syskon man har då. Allt kan hända när de är ute i svängarna. Skämt och sido. Nu var det dags att bege sig ner till stan eftersom det är match imorgon och jag måste vara hemma redan kl 22.00. Galeeeen lördagskväll som alltid!


I denna outfit begav jag mig till centrum där jag avnjöt en kopp varm choklad med massa grädde, Mums!

Kommentarer
Postat av: linda

snyggt sandra vi ses till jul tills

dess ha det så himla bra

kram



ses s



hoppas



skall bli så kul att se dig igen och

höra om din resa



så long



2010-12-16 @ 16:50:33
Postat av: linda

snyggt sandra vi ses till jul tills

dess ha det så himla bra

kram



ses s



hoppas



skall bli så kul att se dig igen och

höra om din resa



så long



2010-12-16 @ 16:51:37
Postat av: FAN

YES YOU LOOK HOT

2010-12-16 @ 21:16:59
Postat av: FAN

YES YOU LOOK HOT

2010-12-16 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0