2-1

Igår vann vi med 2-1. Borde vart en enkel match, men icke sa nicke. (Dom har inte lyckats ta en enda poäng ännu). Plastgräs och mer sån svart dörrmatta än själva "gräset". Vilke gjorde att man halkade och hade svårt att skjuta. Borde haft grusskor som motståndarna. Efter dryga kvarten blev en i vårt lag utvisad efter att ha sparkat en i magen för att hon blev arg. (I samma veva blev deras coach utvisad och det var ett jävla liv). Så det var bara för mig att flytta ner på hennes vänsterkant. Sådär skoj.. Fick springa utav bara fan. Men ett halvtidsresultat 1-0. I andra gick jag upp och spelade ensam som centerforward. Det gick ganska bra, förutom att dommaren blåste ungefär 15 offsides på mig. Vilket kanske var 70 % feldömt, men okej. Jag passade till Tsirdani som sköt in 2-0 målet. I slutet fick våran urusla keeper visa vad hon gick för. Desprina passa en bakåt pass till henne.
SOM HON TOG MED HÄNDERNA?! wtf.. Såklart dom gjorde mål. Och med endast 30 sek kvar av matchen.
Efter matchen gratulerade de mer hon som blev utvisad än mig.. Så nu fattar ni hur sjukt dom behandlar en :S

Imma keep on smiling :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0