I got a pocket full of sunshine

Igår och idag har det varit strålande sol och ca 25 grader. Har legat utanför hotellet och solat och njutit som bara den. Läst lite skvaller tidningar som micka hade med sig. Konstigt nog så mår jag för jävla bra nu, njuter som bara den av vädret. Tur att jag har vädret vid min sida hahahaha. Det känns bra nu när jag vet att jag kommer komma hem snart och träffa alla nära och kära som jag saknar så!
Snart är det dags att gå och träna. Vi skall tydligen möta några killar, skall bli skoj. Efter det skall jag med Kirko och käka på vår kära resturang. Ikväll blir det nog utgång skulle jag tro :D Matchlediga i helgen. I like! Ha en bra helg mina vänner. För det tänkte jag ha! ;)

Kommentarer
Postat av: me

sååååååå underbart aa läsa att du har det

gott



kramar i tusentals

2010-11-09 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0