massage ala spa

Idag väckte Maria mig, städerskan på hotellet 13.15. Hon skulle städa, hon bad så hemskt mycket om ursäkt. Hon trodde la inte att någon fortfarande sover vid den tiden. haha. Men fel. Sandra kan sova bra mycket. Så jag tänkte att jag skulle försöka gå upp i samma veva som hon väckte mig. Halv 2 ringde coach mig och frågade om jag sov.   -Nej ja har varit uppe länge!! Ibland får man faktiskt ljuga, de va änna lite pinsamt.. Tog min fin fina bike och cyklade till vårt matställe och hämtade mat. Idag blev det moussaka, lite likt lassange fast ändå inte. Fett mkt ost, köttfärs, potatis och någon grön grönsak. Lite svårt att förklara. Efter det kom coach och hämtade mig och så åkte vi upp i bergen till Potaria. Ett ritkgit stort och fin hotell där det väntade hamam och massage. JAG DÖÖR! Så sköönt de va..
En överraskning väntade när jag klev in i bilen och coach sträckte fram ett papper. Va kan de vara tänkte jag?!
MIN FLYGBILJETT HEM TILL SVERIGE :) :) :) 19 dec...

Gladtjej_89

Kommentarer
Postat av: linda

Vad härligt att få komma hem och hämta lite energi ho alla kära som saknar dig här hemma! Hoppas allt är bra med dig, familjen hälsar. Puss

2010-11-30 @ 18:20:31
Postat av: micka

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT puss

2010-12-01 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0