one year older

Ja må ja leva, ja må ja leva, ja må ja leva uti hundrade år.
Japp då har man haft sin 21-års dag. Då var man en tjej på tjugoett somrar, vårar och höstar och en början på min 21:e vinter. Det känns måste jag säga. Lite tyngre att gå upp från sängen på mornarna. Lite mer häng bröst. Slappare kropp i helhet. Ett par till rynkor i pannan. Över natten mellan 20 och 21 års dagen vaknade upp och helt plötsligt ser ja mycket äldre ut. Nu är jag också 21 år klokt gammal. Ett år närmare döden och himmlen och dess liv efter det. Nej skämt o sido..
Egentligen var detta inlägget för att tacka alla som ringe eller messade från kära Sverige för att Gratta mig (L)

Älskar er..


Kommentarer
Postat av: KusinLinda

Haha du e för rolig! Än tror jag varken du blivit rynkig eller seg ;) Hoppas du fick en minnesfull födelsedag! Ha det fortsatt bra! Puss

2010-11-17 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0