things goes well

Nu sitter jag här och snckar med lite folk där hemma.. saknar er så mycket!
Idag fick Despina sig ett flipp eller rättare sagt 3. Man kan tro att hon har en egen slags mens fast gånger 100. Eftersom hennes humör är inte att leka med. När hon väl är på detta humör är det bara till att hålla käft och inte möta hennes blick. Och då menar ja INTE. Haha. Idag tränade vi på min favvo plan. Började med 10 min jogging. Efter det spelade vi två lag. Denna övning går ut på att hålla bollen inom laget och göra 6 passningar och sedan passa till motståndarens målvakt, vilket resulterar 1 poäng. Efter det spelade vi 3 mot 3 med en joker som är med det lag som har bollen. Efter det var det spel på halvplan. Och som avslut på träningen sprang vi intervaller. Jag sprang så mycket idag att jag faktiskt liknade en tomat i ansiktet. Men det får man väl stå ut med när man spelar som en gud. Haha. Det var kanske lite överdrivet, men det börjar gå riktigt bra. Blir förvånad eftersom jag utvecklas lite varje dag. Jag är faktiskt förvånad varifrån jag får all energi ifrån. Men det är bara att tacka och ta emot!! När jag för övrigt håller på att bli galen av detta stillsamma liv. Och inte tala om alla dessa killar som gapar och skriker här på hotellet. Men nu är det inte långt tid tills man får komma hem. Till familjen, till Sverige. TILL VERKLIGHETEN!    cant wait.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Örtendahl

Läääääägtaaaaaaar! :)

2010-11-17 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0