All eyes on me

I fredags spelade vi träningsmatch mot killar. Vad kan dom ha varit?! 16 år kasnke. Det var en tuff match men också rolig att spela. På uppvärmningen slog jag upp min skada i foten i ledbanden. Men det gick hyfsat bra att spela ändå dock kunde jag inte skjuta. Man fick ta i mer än vanligt och det gick mycket snabbare.. Efter drygt 30 minuter gjorde jag första målet 1-0.
Bara en spelare kom fram och gratta mig för målet, det var hon som gjorde assisten. Jag tänkte detta är inte sant:S
I halvtid gjorde vi några byten. Det gick drygt 10 min på andra innan vi gjorde 2-0 genom en snyggt slagen friskark av Goggo. Och då helt plötsligt jublade alla. Sedan gjorde Fotini ett snyggt nickmål. Och lilla Krisa fick också göra ett. I slutet gjorde killarna 4-1 och det blev slutresultatet.
I lördags och i söndags har vi varit träningfria. Har inte gjort så mkycket mest tagit det lungt. Jag väntar på att Angi skall komma tillbaka från Bulgarien, hon kommer imorgon yeey :) Igår tränade vi, var roligt eftersom man inte hade spelat på hela helgen. Vi sprang mest och spelade två lag -hålla bollen inom laget. Idag lirade vi kvadraten och sedan två lag -hålla bollen inom laget. Efter det blev det blixten och sedan avslutade vi träningen med stort spel. Nu äntligen börjar komma i min toppform eftersom jag har slutat att bry mig om vad alla andra spelare tycker om mig. För det är bara jag själv som förlorar på det om jag tar åt mig och bryr mig...

Kommentarer
Postat av: me

DU HAR KOMMIT LÅNGT I DIN UTVECKLING

GRATTIS TILL DETTA,OCH TILL MÅLET.



KRAMAR

2010-11-10 @ 14:19:16
Postat av: Mikaela Örtendahl

inte långt kvar till jul! :) ses snart!

2010-11-11 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0