vinst 3-1

Lördag och match. Idag blåste den grekiska dommaren i pipan 15.00 grekisk tid för avspark. Min andra hemma match. Älskar att spela hemma på vår plan EAK. Jag spelar bra när vi har hemma match. Laget. Vi spelade också bra, många bra kominationer. Efter drygt 20 minuter gjorde jag 1-0. Underbart skönt. Älskar att göra första målet, känns som om det är det viktigaste att bryta isen enligt min mening. Jag hade ännu ett friläge men det missade jag. En del andra chanser som fick bli utan ett ytterligare glädjeskutt. Men jag njöt fortfarande av mitt enda mål. Några minuter innan det var dagsför halvtidsvila gjorde Goggo mål 2-0. Med vänsterdojjan. I halvlek fick vi en rejäl utskällning av coach om att vi måste göra 5 mål när matchen är slut. Vilken vi inte gjorde. Men vi spelade riktigt bra i första. Andra halvlek var faktiskt ganska dålig ingen struktur i spelet. Grötigt. Inte bra alls. Vi släppte ett mål också. Men vi gjorde ett nick mål i slutet som kom att bli slut resultatet 3-1. Faktiskt rätt förvånad. Idag passade de mig, de snackade med mig både på och utanför plan. Vilket är utöver det vanliga. Idag behandlade de mig faktiskt som om jag existerade eller rättare sagt jag var en av dem. Eller i alla fall nästan. Framsteg (ingen vet hur länge det varar eller om det var en engångsförteelse).
Idag fick jag beröm av coach vilket var väldigt skönt eftersom vi fick en rejel utskällning efter matchen också. Jag hade alltså gjort bra ifrån mig och det är det viktiga. De andra bryr jag mig inte om, skulle jag sagt att jag gjorde det skulle jag ljuga. Presidenten gav mig också beröm för första gången och då är det verkligen allvar. Då har man gjort någonting riktigt bra. Puuuuuust! Dagen räddad. Kvällen räddad. Kanske hela veckan räddad. Who knows?!
En dålig nyhet dock. Imorgon straffade dem oss med träning kl 12.00. Big suck! När vi väl har en enda match på en lördag och man har planerat i två veckor att vi skall slå två flugor i en smäll. Alltså gå ut och festa och också fira min födelsedag. Jo då skall vi göra ledningen arga så att man inte kan gå ut. Eller vem har sagt att man inte kan gå ut.. Vi kanske kör en smygutgång och tar det lungt. För jag vill ju trots allt se hur utelivet är här på en helgdag. Vi får se hur kvällen slutar.. No matter what så är jag glaaaad :)
Flyger för en gångs skull. På mina rosa påhittade moln.


GOAAAAAL

Kommentarer
Postat av: fan

GOTT ATT SE DIG KÄMPA.

2010-11-15 @ 14:16:55
Postat av: fan

GOTT ATT SE DIG KÄMPA.

2010-11-15 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0