vinst!

Igår åkte vi till huvudstaden Athen för att spela mot det trejde bästa laget i Grekland, enligt förra årets tabell. Kl 08.00 var det samlig för att åka timmar innan vi skulle stanna för att käka vår traditionella måltid innan match (alltid spagetti med kyckling). Sedan brumma iväg med bussen ytterligare någon timme. Har ingen uppfanning om hur länge eftersom ja hade med mig min kudde och ipod med mig och deckade direkt och sov nästan hela vägen till Athen. Väl framme sken solen och det var några grader varmare än hemma i Volos. Ca 25 grader. Vi spelade mot Kallithea. Ett väldigt starkt lag enligt mig, motsvarar ett mitten lag i div 1 skulle jag tippa. Blev faktiskt förvånad hur bra dom var. Matchen var jämn, inte så många målchanser i matchen över huvud taget. Vi fajades idag, visade passoin och kämpade som ett lag, vilket vi inte gjort innan. Matchen såg ut att sluta oavgjord men i 85:e matchminuten gjorde Tamara matcherns första mål efter ett lite fippligt spel, kan inte rikitgt förklara målet. Men målvakten var ute vid straffområdets linje och bollen kom till Tamara ca 10 meter utanför straffområdet så hon hade öppet mål och sköt ett långskott i nätet. YEEEEY! Sedan i 87:e matchminuten blev jag utbytt efter ha spelat med en riktig jävla smärta i foten. Jag är glad att jag kunde genomföra matchen över huvudtaget eftersom jag inte ens på fredagen innan träningen fick röra en boll. Sista match minuten gjorde Katarina ett liknande mål fick ja höra efterråt eftersom jag missade det när jag satt och försöke ta bort mitt skydd från foten hahaha. Seger med 2-0. Alla nöjda och glada! Nästa match spelas inte förrän näst nästa söndag..

Kommentarer
Postat av: fan

2010-11-09 @ 14:22:17
Postat av: fan

gott



puss

2010-11-09 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0