Åsnan Rita

Det här är min bästa vän här i Grekland. Jag brukar jämföra henne med Natta. Jag har ungefär samma relation till de båda. Jag vet att jag alltid kan lita på er. Natta brukar stå utanför min dörr när jag behöver henne som mest och är alltid där för mig och lyssnar vad jag har att säga och ger mig alltid goda råd. När jag är depp så gör hon mig alltid glad och får mig på andra tankar. Det är samma med Rita.. Fast hon står ALLTID utanför mig dörr och väntar på mig! Men om jag måste välja så blir Natta min absolut bästa vän. Tyvärr rita..

Kommentarer
Postat av: Natta

BÄST

2010-10-19 @ 22:19:43
URL: http://hesarena8.blogspot.com
Postat av: Mikaela Örtendahl

hahahahah....

2010-10-20 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0