beslutsångest.

Idag vaknade jag halv 11 efter ha snosat en halvtimme. BÄSTA! Tänkte börja ställa klockan på 10 annars kommer jag lätt sova bort dagarna. Idag är det varken varmt eller kallt, men molnigt och tråkigt. Angi som bor i hotellrummet brevid mig skickade mig ett sms nyss att hon stannar hemma till träningen börjar. Vilket innebär jävligt tråkigt att åka själv och hämta mat. Jag funderar på att ta en lång promenad till centrum för att hämta mat på vårt matställe. Det tar ca 40 min och gå varje väg. Men då vet jag att jag kommer få i mig god och fräsh resturangmat. Annars kommer jag väl äta lite frukt och mackor och flinger som finns i kylen och sfafferiet. Detta är just nu livets största problem-att hämta mat.
Oh fyfan va gott. Nu ringde precis Angi och sa att Aglea som bor med henne skulle hämta mat. Så nu behöver jag inte oroa mig för något idag bara vänta på min carbonara skall komma. PUSS PÅ HENNE.
Denna veckan skall jag bara vila, träna och äta. För att förbereda mig för årets viktigaste och första match för mig. Vi möter de tvåfaldiga vinnarna i Grekiska ligan. Det är inte lite press jag fått det senaste från alla håll och kanter. Efter gårdagens match. Det är lungt vi väntar på Sandra kan spela så hon tar tag i anfallen. Journalisten sa senast till mig igår-Jag väntar mig att se dig spela mot Poak och göra några mål.
Lätt att göra "mågra mål" i ett lag som snart skall spela kvartfinal i champions laegue. HEJ PANIKEN! haha

Kommentarer
Postat av: Mikaela Örtendahl

konstigt att du fick överlägsen seger i kategorin årets glidare på vallensavslutningsfest! NOT :)

2010-10-12 @ 12:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0