förlust

Igår åkte vi för att spela mot Paok. Mycket har hänt under veckan men vill inte ens nämna det för det gör mig bara arg när jag tänker på det. Så jag lämnar det. Men det var ingen bra uppladning inför en sådan här viktig match. Vi förlorade med 2-1. De spelade mycket bätte än oss och hade starkare spelare på varje position på hela planen. Vi hade 2 st som kunde stå upp hyfsat och det var Tamara och Despina. Igår spelade jag inntermitt de första 35 minuterna. Och det var pinsamt så dåligt jag spelade. Men när jag gick upp på min normala postion som centerforward förändrades jag och spelade mycket bättre. Laget också.. Men igår var det verkligen inte min dag! Inte lagets heller. Paok är ett mycket bättre lag och vi skall vara glada att det bara blev 2-1. Men vad skall man förvänta sig när dom har spelat 4-5 år tillsammans plus att hela startelvan är med i landslaget. Så det var
Volos-Grekiska landslaget. Det är bara till att bryta ihop och komma igen. Har inget att säga om matchen, det var under all kritik!
Deras reaktioner också, inga nådiga blickar man fick från lagkamraterna. Än har ingen sagt ett ord till mig. Alla trodde att jag skulle gå in och avgöra matchen själv, vilket är ganska omöjligt. Men det spelar ingen roll för dom. Får se om läget förändras eller inte. Jag kan inte ens beskriva med ord hur "medgångspersoner" spelarna och ledningen är. Jag trodde det var sjukt som dom reagerade på Cypern, men det här är ingenting. Så jag har lärt mig att inte bry mig om eller lita på någon här. Because its just a game! Ill remember it as long as ill be here..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0