hela dan varje da

Börjar vänja mig med det otroligt strsserade liv jag lever här. NOOOT. Vaknade, chillade någon timme eller två. Innan det var dags att kliva upp ur sängen förflytta sig till lobbyn och chilla lite vid datan. Läste faktiskt lite news, framsteg. Sedan åkte jag och Angi till centrum och hämtade mat. Köpte lite i supermarket (sjuuuuupermarket som min pappa brukar säga). haha. Åkte hem och chillade lite till. Sedan var det dags att utföra dagens jobb. Idag tränade vi på kontgräsplanen, gilla! Efter träningen va d bara till att åka hem chilla lite till.
Det är tur att det är jag, jag kan verkligen konsten att ta de lungt. I början hade ja panik att de inte hände något. Nu är det typ jobbigt att lämna sängen. Skämt o sido! Nämen de e typ så intressant läget är nu. Förresten jag blev spelklar idag! :D
Ps. Petra ja sa att du skickar gratis sms till min svenska mobil. Inte till den grekiska åsnetratt, men jag gillar dig ändå! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0