Kick off

Idag 16.00 blåser dommaren i pipan för avspark och spel i Grekiska ligan och Olympiapos Volos FC första hemma match. Vet inte så mycket om laget vi möter idag, bara att de kom 5:a eller 6:a förra året. Vi har 4 spelare som inte hann att bli spelklara till serieprämiären. En tjej från Seribien, Danijela (vår stabila mitt back), Kathy (mittfältare) från Cypern, och jag. Sen var det en till men henne kommer jag inte ihåg.
Snart kommer Janis och hämtar oss då vi skall gå till Goodys hela laget och äta. Sedan blir det att sätta sig på något cafe och dricka kaffe. Sen beger vi oss vid 2-tiden till stadion. Lite annorlunda uppladdning än vad man är van vid hemma då man brukar samlas för snack och uppvärmning. Här ska det käkas rejält innan och dricka kaffe. Vilket jag är lite skeptiskt mot?! Men vi får väl se. Helst hade jag legat och sovit in i det sista. Men det är ju jag! HAHA.
Nu skall jag klä på mig matchoverallen sen kicka iväg och heja på mitt lag eftersom jag får sitta på läktaren idag och käka korv. HA DEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0