ledigdag

Imorse gick jag upp 11 och förflyttade mig till baksidan där jag låg och solade en och en halv timme. Underbart väder det stekte men det var sådär lagom att det gick att ligga kvar utan att dö av svett. Tummen upp. Sedan tog jag min bike och cyklade tillsammans med Angi till vår resturang där jag käkade carbonara. Gott som alltid. Sedan cyklade vi längs havet och satte oss en stund och Angi dök i. Inga konstigheter alls. Ush och brrrr va kallt de borde vart. Jag satt med nöje och kollade på och smaskade på mina kinder choklad ägg och cola nappar haha. Och så...Ingen träninge idag heller. I wounder why?!




Kommentarer
Postat av: Mikaela Örtendahl

fffffffffffffiiiiiina bilder!

2010-10-19 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0