more than just a game


Yeeeey! I övermorgon kommer min älskade sis och hälsar på mig och stannar en vecka innan hon börjar sitt nya jobb som hon nyss fått på ett gym i Gbg. :D Detta är det enda jag behöver nu! Folk man älskar. Och skönt för henne att hon kommer nu när de har blivit fint väder igen, idag var det över 25 grader. I en konversation häromdagen sa jag att de kommer vara rätt lungt att vi chillar rätt mycket "det gör inget jag måste ändå plugga" haha hon är för rolig. Hoppas du inte pluggar ihjäl dig innan du hinner klart med alla dina utbildningar. Skämt&sido. HAHA. Hoppas man får lite smått o gott som man kan smaska på. Har önskat lite saker får se om det blir ngt gott hihi. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR SIS!!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0