när fantasin brister

Har suttit på nätet en massa. Men inte haft ngn inspiration att skiriva här. I lördags spelade vi vår sista träningsmatch/er innan ligan drar igång. Spelade 2 gånger 45 minuter mot två olika lag från näst högsta ligan. Vi vann varje halvlek med 4-0. Jag gjorde ett i varje match. Vi åkte upp och spelade uppe i bergen, vilket var fräckt. Eftersom vi på hemvägen stannade för att se utsikten över hela Volos. Helt fantastiskt! Hade dock inte med min kamera :s
På lördagskvällen åkte jag och Angi in till stan för att kolla på ngn filmfestival som vi sett reklam om, det var bajs. Så vi satte oss på ett cafe och tog en drink sen vidare för en annan. Efter det tog vi Taxi hem. GAAAAALEN KVÄLL! (NOOOOT). Det är lite tråkigt att alla tjejer i laget åker hem på helgena till sina hemstäder. När man för en gångs skull kan hitta på något skoj. Men får la hoppas man hittar lite vänner utanför fotbollen snart :D
I söndags åkte jag och Angi och käkade på en grekisk resturang som presidenten sagt att vi skulle gå till. Blev så exalterad för jag såg äntligen att de hade lax. Men när jag skulle beställa de så hade dom inte det just den dagen, typiskt. Jag fick nöja mig med feta sallad, bröd och olika ostar och bacon. Eftersom jag inte gillar de andra fisksorterna som erbjöds. Sedan gick vi längs hamnen och passade på att ta lite kort medan vi väntade på Fenia som sedan hämtade oss för att kolla på hennes killes seriematch. Efter matchen åkte vi till en sportbar och kollade grekiska ligan på tv. Skönt att komma iväg och göra någonting annat för en gångs skull :)
Igår tränade vi på den stora arenan, vilket var skönt. Uppvärmning, kvadden, hålla bollen inom laget och spel som avslut.
När jag vaknade i morse såg jag fram emot att åka till stan och hämta mat och sen träna. Men jag hade inte fattat att vi var träningsfria idag, vilket blev en besvikelse. Hur ska jag nu fylla min dag?! Vi får väl se...
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0