Oxi=nej

Nej till spel för mig i seriepremiären på söndag. Fick reda på det idag, vilket var en stor besvikelse. Har tränat hårt och förberett mig på att spela på söndag. Men det blir inget med det! Mina papper hann inte att bli klara. Jag fattar dock inte varför. Tror att det kan ha något med att de har mina papper på Cypern.
Har tränat på konstgräs de senaste två träningarna, me like a lot! För det har regnat och planerna är dåliga. Hoppas på en vändning av vädret. I början av veckan gick jag i linne och shorts och svettades. De senaste tre dagarna har jag haft jeans och tröja och frysit. OGILLA! Men på söndag skall det bli bättre. Hoppas att man kan sitta på läktaren och åtminstone njuta av solen när man inte kan spela.
Imorgon är det fika som står på schemat och efter det skall vi ut och äta. Sedan på söndag skall hela laget ut och äta innan matchen.. Mer vet jag inte om helgen. Får la se hur den tar fart. Skall iaf försöka sova nu!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0