shoppingkick

Idag tog ja mig i kragen och faktiskt gick in i Zara och de andra affärerna. Nästan varje dag åker jag förbi och tänker att ja ska kolla efter kläder. Men idag var det dags, idag skulle det hända!
Vilket jag kanske inte skulle gjort.. Eller a det beror på hur man ser det. Inte bra för stackars plånboken som minskade radikalt på bara ett par timmar. Men med ett humör som kommer räcka desto längre. Värt eller inte. VÄRT! Kom hem med två par jeans, en jeans skjorta, en t-shirt och två par knästrumpor. Och en helt annan Sandra. Sjukt, men jag gjorde min bästa träning idag. Omedvetet, men garanterat var det dagens shoppingtur som gjorde susen till tusen.
Och då har jag inte ens köpt det jag vleat ha. Egentligen ville jag köpa en ny guessklocka, ett par solglasögon och en väska som är väldigt populär här. Får la se när det blir. Om det nu blir av! hihi. Åhhh, i love it! Jag vet att detta låter ytligt, men det är det roligaste jag vet och det mest intresanta jag kan göra just nu. Det är verkligen bara fotboll i huvet på de andra tjejerna. Så jag har lite svårt att komma loss och få tid att kolla i affärer. Antingen är det fika som gäller och när någon väl tar med en i affärer så är det sportaffärer. WFT?! Tex. Katarina har snackat om sina jävla fotbollsskor hon skall köpa i två veckor. Och jag har sett alla olika modeller och färger säkert 10 gånger på internet som hon har visat.
Men nästa vecka skall jag ge mig själv en heldag och gå igenom alla affärer. Det är jag värd tycker jag haha.
Från dagens shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0