träningslediga

Åkte in till centrum för att hälsa på Katarina på hennes cafe. Där beställde jag min absoluta favorit färskpressad apelsinjuice (som alltid). Angi är så över social och hon har redan skaffat sig en massa vänner jag inte ens sett, haha. Så var det bara att slå sig ner och hälsa på alla. En man i 50-års åldern bla.. Weard! Jotack. Men ålder verkar inte spela någon roll här. Alla är vänner med alla, no matter what age. Efter en tid på cafeet gick jag och några i laget med till kommer-inte-ihåg-hans-namn, men iaf till hans båt för att kolla hur det såg ut. WOW! 6 sovrum, 2 toaletter, vardagsrum och kök. Sjukt fin. Han hade till och med 2 städerskor där. Där bjöds det på mat, kaffe och efterrät. Kollade på tv och fotboll för att sedan bege oss ut och kolla solnedgången från båten. Efter ett par timmar lämnade vi sällskapet och gick vi vidare till "vår" resturang för att avnjuta en utsökt middag. Blev dock lite föööör mätt. På väg hem ringde coach oss och frågade om vi ville komma till Groove och fika. På vägen dit var jag ju "tvungen" att stanna i en klädaffär. Och köpa mig ett par jeans. Yeey! En snabbfika och lite tjöt innan det var dags att åka hem efter en lång dag i centrum. ÅH, coach han är för bra! Diggar han fett mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0