why just me?

Idag blev vi bjudna på luch på båten hos han där... ja vad han nu heter. haha. Tidig träning idag 16.00  Sedan var det dags att åka till stadion och träna. Wieee, tänkte jag. Men redan efter första uppvärmningsvarvet och stretchingen rasade all min motivation samman. Då jag märkte att tre spelare kollade på varann vilken kvadrat jag skulle välja om ja skulle välja den "bra" eller den "dåliga". Inget sagt inget nämnt men så enkelt är det. Och ja ställde mig som vanligt vid den "bra" som dom har sagt till mig från början. Men i några av spelarnas ögon kunde ja se deras tanke att dom bara ville ha mig därifrån. Och då sken ja upp lite extra för att visa att ja inte bryr mig. Sedan på spelet var det katastroooooof. Två spelare passade i stort sett förbi mig varje gång. Och jag kan verkligen tänka hur löjlig jag såg ut att jag försökte och ropade ändå lyckades dom passa varandra från ena kanten till den andra och jag stod i mitten som ett fån. Men vad skall man göra?! För de första är de 25-30 år pratar grekiska, bor i Grekland och är inte ensam i ett land och beteer sig så. För de andra så spelar vi faktiskt i samma lag. Synd för dom men dom kommer inte kunna knäcka mig så enkelt som dom tror. Till och med Angis vänner som är här från Bulgarien och var med som åskådare på dagens träning frågade efterråt varför inte tjejerna passade mig. Sorgligt men sant! Jag kom hit för att lira boll och njuta av livet. Inte kom jag hit för att spela någon form av psykologi fotboll. Och klart att man tar åt sig när folk försöker trycka ner en och man blir behandlad illa. Men jag kommer såväl ihåg att så var det även när jag spelade i på Cypern. I guess they r just jelaouse.

Ska man skratta eller gråta? SKRATTA livet blir så mycker lättare..

Kommentarer
Postat av: annelie

fan va tråkigt san, men det är bara att köra ditt race babe!

2010-10-24 @ 16:51:52
Postat av: Ammie

Keep upp the good spirite.



Kramar.

2010-10-25 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0