gårdagen=kaos

Första dagen i Grakland. Skulle mött upp de andra i laget 10 (vilket ja inte hade en aning om). Dom ringde och frågade vart vi var vid tolv tiden. Vi gick upp och klädde på oss och drog iväg mot stan. Ja hängde på de två andra eftersom ja inte hade en aning om vart vi va eller fortfarande ÄR.
Vi mötte upp de andra i laget vi satt på ett full smockat cafe och drack kaffe i flera timmar. Väntade vad som skulle hända härnäst men satt tyst och avvaktade och snick anacka med de andra så gott det gick. Helt plötsligt reste alla sig, då var det dags att gå.

Sedan gick vi och vi gick... Kom till ett matställe (där vi tydligen skulle hämta vår mat). Vilket ja inte fattade förrän efter så jag gick tillbaka och hämtade mina två måltider. En till lunch och en som jag skulle ha efter träningen. Efter det åkte vi hem och ja fick äntligen äta och klockan hade redan hunnit att bli halv 4. Sen checkade jag nätet lite innan vi åkte till träningen.
Kom till vår arena, den var väldigt stor och planen var i fint skick. I LIKE! Gårdagens träning var lätt eftersom vi spelat match dagen innan. Vi joggade 10 min, körde kvadden en halvtimme sendan nerjogg och stretch.
Sedan kom en journalist..
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0