hoppa upp..

ur sängen.. Nej tack!! Speciellt inte när man fått sova 5 timmar och varit ute och festat hela natten lång. Men det hindrar inte kaffe drickarna på uteserveringarna en söndagsmorgon. Fick ett sms av presidenten vid 10 tiden. "Kommer och hämtar er om 10 min". Shieeeet asså...
Efter suttit på det första stället i ca två timmar trodde ja att vi skulle hämta vår mat på "vårat ställe" och åka hem. Ne då hamna vi på en grekisk resturant där vi skulle äta fisk av alla dess sorter. Och väl klara med det tänkte jag, ÄNTLIGEN, MED STORA BOKSTÄVER skall man få komma hem efter dryga 4 timmar sittandes. Ne dags för nästa kaffe. Men då pallade jag inte trycket och kastade in handduken. Jag och Angi bestämmde oss för att vi skulle promenera hem. Det tog ca 40 min. Varmt och skönt var det iaf (29 grader).
På vägen hem hittade ja detta huset och var tvungen att ta kort. Tungt e de!
grekiskt klubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0