uppe med tuppen!

eller rättare sagt.. ÅSNORNA!

Idag vaknade jag halv 7 av mig själv. (Det händer ju bara inte). Gick upp och tvättade en maskin med mina träningskläder som jag inte orkat tvätta förran nu. Helt dött på hotellet. Men tur att åsnorna var med mig så jag hade något att lyssna på haha. Fyfan va fula dom låter! och är.. Varje gång jag ser åsnorna kan jag inte undå att tänka på min kära sis (Nathalie åsnetratt Sjöholm).
Åh naj de e inte sant, nu kommer tanta som vaktar här. Hon sitter och spelar poker, dricker kaffe och röker hela dagarna. Deprimerande. Idag hoppas jag att jag kan få mitt personbevis som min kära mamma skickat efter. Så att jag kan bli spelklar någon gång. Innan jag kom hit så frågade jag om jag behövde några papper, men svaret blev tvärt NEJ!
Men dum som jag är så fattade jag igår varför dom inte ville fixa med papper innan. För att dom inte skulle behöva ha mig kvar om de inte gillade min spelstil. Men nu gör dom allt för att försöka få mig spelklar nu in i det sista..
Gott snack, gott snack!
Igår var jag och handlade mat i affären för första gången. Saker som ost, mjölk, yogurt och flingor har man saknat. Vi har ätit två varmrätter ute varje dag. Så det har man tröttnat lite på..
Idag är vi träningslediga, jag skulle vilja gå till stranden. Men de vill nog ingen annan så skippar nog det. Funerar faktiskt på om jag skall ta mig en lång promenad innan det blir för stekigt ute.
Nu för de vara färdigbabblat. Ska käka lite frukost nu. Kan ja gott gö, för de kan ja gott gö ;);) peace broes n hoes

Kommentarer
Postat av: petra

kom hem! <3

2010-10-04 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0